söndag 11 oktober 2015

Söndag


Ännu en härlig dag är till ända. Idag så åkte vi till Upplands Väsby på förmiddagen och Johan skulle få utöva sin 30 årspresent från jobbet. Att köra stridsvagn. Kul grej men banan var rätt kort och Johan skötte fordonet galant så det var snabbt över. Efter det åkte vi alla in till stan igen och åt brunch tillsammans på kitchen and table. Kul att umgås lite med Johans jobbarkompisar och familjer.
 
När vi kom hem igen var jag beredd på att kasta in handduken då jag var såå himla trött. Spelar ingen roll vilken dag det är, är det inte väckarklockan som ringer kl 5 så är det nåt av barnen som vaknar då eller strax efter. Är så dålig på att lägga mig i tid om kvällarna också så tillslut hamnar jag i nån form av dvala och bara flyter med, orkar knappt tänka eller röra mig. 
Johan ställde sig och gjorde en stek och Alfred klädde på sig för att gå ut så jag följde med honom som tur var. Solen sken och jag fick lite feeling så då passade jag på att städa upp lite ute och ställa undan lite av det som vill gå i ide under vintern. Vi körde traktor en sväng och plockade lite löv som vi dekorerade ljusstaken med här inne. 

Hade tänkt sortera lite bilder som ska in i årets fotobok men jag tror faktiskt att jag ska lägga mig istället. I morgon vill jag vara pigg när jag vaknar.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar