fredag 28 augusti 2015

Fredag

Trots att det är väldigt glest på inlägg numera så har jag en liten trogen skara som verkar gå in varje dag och kika för att se vad vi har att berätta. Jättekul att ni kikar in, jag ska försöka bättra mig i antal inlägg :)

Idag har jag jobbat full dag och idag är väl första dagen som jag känner att jag hunnit med endel vettiga saker och gjort rätt för mig. Snart är jag back in buisness på riktigt :)

Kom hem strax efter 17 och just då var mamma barnvakt medans Johan hjälpte pappa med tröskningen. Min mormor och morfar var också här och kollade läget med oss men åkte strax efter att jag kom hem. Nästa gång får bli längre.

Alfred hade varit lite kinkig och blev superglad när han fick se mig. Han blev som fastklistrad på mig resten av kvällen och hade inga planer på att jag skulle försvinna ur hans synvinkel på nåt sätt. Gullungen, han pussades hur mkt som helst och kramades. Känner att han verkligen har saknat mig under dagen då vi varit ifrån varandra. Hoppas bara att det inte går till överdrift framöver där ingen annan kan ta i honom utan missljud från hans sida. Nu ska vi iaf spendera 4 hela dagar tillsammans, det blir skönt för oss alla att få varva med lite dagar så som vi är vana att ha dom!

När Johan la barnen så satt jag och mamma på trappen och pratade lite och så fick vi syn på ett moln som såg ut att vinka till oss. Häftigt hur naturen får till det ibland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar